top of page
-
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?Hebt u een kortingscode of cadeaubon van De Wijnleverancier? Deze kan u invullen wanneer u in het winkelwagentje op "promotiecode invullen" drukt. Na het invullen van de code dient u enkel nog op toepassen te klikken en de korting zal automatisch verrekend worden.
-
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?Neen dit is niet mogelijk. Er kan steeds maximaal 1 kortingscode toegepast worden per bestelling. Het cumuleren van kortingscodes is dus niet mogelijk.
-
U bent een kortingscode vergeten in te vullen?Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode nog toe te passen indien u de bestelling reeds hebt geplaatst. Zorg dus steeds dat u deze invult voordat u de bestelling plaatst. U kan wel de kortingscode bewaren voor een volgende bestelling.
-
Kan ik een bestelling nog wijzigen?Bij het plaatsen van uw bestelling wordt deze geautomatiseerd doorgezet naar ons magazijn voor verwerking. Wenst u uw bestelling nog te corrigeren voor deze ons magazijn verlaat? Contacteer ons dan zo snel mogelijk per mail op info@wijnleverancier.be.
-
Wat is de verzendtijd als ik bestel?Doorgaans kunnen wij de wijn nog dezelfde dag opsturen en kan u deze tussen de 2 Ã 3 werkdagen bij u thuis ontvangen. We zijn echter afhankelijk van de vervoersmaatschappij DPD en afwijkingen kunnen dus altijd voorkomen. Via DPD krijgt u steeds een link toegestuurd per mail waarop u de zending kan volgen.
-
Is het ook mogelijk om de wijn af te halen?Jazeker! U kan langskomen op ons afhaalpunt om uw wijn op te halen. U dient wel steeds op voorhand een seintje te geven wanneer u gaat komen, zo kunnen we uw bestelling daar voor u klaarzetten. Het adres voor de afhaling is Satenrozen 6A unit 6 te 2550 Kontich.
-
Uw bestelling online volgen?Wanneer uw bestelling is meegegeven aan de bezorger, ontvangt u een e-mail van DPD met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt opvolgen.
-
Is het mogelijk om wijn terug te bezorgen als ik deze niet lekker vind?Toch per toeval niet helemaal de juiste wijn besteld? Dat begrijpen we en kan zeker eens gebeuren. Ongeopende en onbeschadigde flessen mag u steeds retour doen naar ons. Laat ons dit zo spoedig mogelijk weten via mail naar info@wijnleverancier.be. Zelf terugbrengen naar ons afhaalpunt is altijd gratis, indien u het pakket via DPD wil terugsturen vragen wij een tussenkomst in de verzendkosten van het pakket.
-
Zijn er kosten verbonden aan een retour?Indien u de wijn zelf komt retour brengen in ons afhaal/retourpunt, is dit geheel gratis! Wenst u echter de wijn via DPD terug te bezorgen, dan vragen wij wel een bijdrage 5€ in de verzendkosten van het pakket. Wanneer u ons contacteert voor een retour, bezorgen wij u het verzendlabel voor de retour via email.
-
Hebt u een verkeerde bestelling ontvangen?Wij streven ernaar om uw bestelling steeds tijdig en op een correcte wijze bij u thuis af te leveren. Heeft u echter toch verkeerde wijn(en) ontvangen? Of ontbreekt er iets van uw bestelling? Neem dan meteen contact met ons op via mail naar info@wijnleverancier.be.
-
Betaal ik transactiekosten?Onze betaalmogelijkheden zijn volledig gratis op onze website. Betalingen zijn mogelijk met bancontact, visa, mastercard en per overschrijving, waarvoor u dus geen transactiekosten betaald.
-
Kan ik ook zakelijk wijn bestellen?Indien u zelf een horeca zaak heeft of dergelijke waarvoor u wijn wil aankopen, contacteer ons dan gerust voor een passende offerte op maat, via info@wijnleverancier.be.
-
U bestelt wijn als cadeau?In de winkelwagen kan u klikken op "Opmerking toevoegen" om dit als opmerking aan de bestelling toe te voegen dat het om een cadeau gaat. Wij zorgen dan dat er geen factuur mee verzonden zal worden met het pakket.
-
U wilt graag een factuur ontvangen?Bij elke bestelling, met uitzondering van een cadeau, zal er een factuur mee in het pakket gestoken worden. Wilt u graag toch een kopie per email? Stuur ons dan een mail om dit aan te vragen op info@wijnleverancier.be.
Algemene Verkoopsvoorwaarden
bottom of page